Hejsan hejsan David!
Jag missade att tacka för den fraktsedeln som jag fått och glömt att informera att jag skickat den i retur. Fick nu ett meddelande från klarna om min återbetalning och kom därför på mig själv!
Vill tacka för hur du hanterat ärendet med min retur och uppskattar verkligen bemötandet att ni kunde erbjuda mig prisgaranti men trots så hade jag gått vidare med en annan återförsäljare! I framtiden så kommer jag självklart välja att handla hos er pga. Davids kundservice.


Jag önskar er en god fortsättning! Mvh Johanna L Roger · 352 recensioner 
****/5 Stjärnor
Saknade de lätta Osprey säckarna.

Thomas · 45 recensioner
*****/5 Stjärnor
mycket bra affär trevlig personal

David · 51 recensioner · 24 foton
*****/5 Stjärnor
Bra sortiment och bra priser. Bästa affären i Malmö i sin genre.

Karl-Magnus · 24 recensioner
***/5 Stjärnor
Bra priser, men alldeles för lite personal. Lite rörigt i affären

Stefan · 21 recensioner
****/5 Stjärnor
Kanske inte de dyraste och finaste märkena men jag brukar alltid hitta något som passar. Har genom åren bland annat köpt ett flertal olika tält som jag varit nöjd med.
Kross · 252 recensioner
*****/5 Stjärnor
Bra kunnig personal...
Bra utbud - det som saknas är en del alpin utrustning. Såsom handskar etc - men för outdoor i icke alpina miljöer finns det mesta. Rekommenderas,,, ????????
Den 2018-02-01 kl. 12:25, skrev...: Toppen - uppskattas MYCKET. Som gammal försäljare i många år vet jag att de bästa kunderna är de som redan är kunder. Så ska en slipsten dras! Jag försökte också logga in vilket tog en halvtimme. Mejlet om lösenord (som jag trodde var fel) tog några timmar innan det kom. Jag upplevde det som om servern gjorde någon uppdatering eller liknande. Fler beställningar följer så småningom. Hej från ett mycket snöigt Borensberg
Den 2018-01-02 kl. 13:04, skrev ... :
Hej och tack för snabbt svar. Vi är inte alls missnöjda med tältet, det är helt perfekt. Men vi kanske inte är campingfamiljen utan mer fjälltur och enklare övernattningar. Jag återkommer om det är läge att komplettera. Har alltid varit nöjd mer era produkter och servicen/bemötandet är toppen.
Gott Nytt Friluftsår/  P...

2017-10-04 21:06:49       Qertteet                                Betyg: 10
Beställde lite saker och vid problem fick ett trevligt kundbemötande. Bra
priser på de saker de säljer också. Jag skulle definitivt kunna handla
här igen.

 Mattias M skrev om Friluftsvaror Intrade AB

 

Besökte Friluftsvaror på Jägersro för första gången häromdagen...vilken pärla att upptäcka !...jag har tre barn att utrusta inför hösten och hittar väl inte alltid bra plagg till en vettig peng...måste säga att Friluftsvaror blev en mkt glad överraskning - en stor spännande butik med "vildmarksfeeling", med ett djäkligt bra utbud av bla funktionsplagg (som vi var ute efter)..vi fick med oss kanon regnställ samt jackor till kidsen.
En ros till trevlig och hjälpsam personal som fick pröva tålamodet med alla storlekar innan vi var klara ! We´ll be back !!!:)

 


 


Tack David för ditt meddelande!

Jag kan också tillägga att jag kom in till butiken i helgen, på söndag då jag söker ny sovsäck och omhandetogs av jättetrevliga och kunniga personnal. Du har en kille där, vems namn jag har tyvärr glömt (men han är en hel del längre än jag). Han hjälpte mig att förstår detaljerna och begränsningarna om olika produkter vilket är jätteviktigt. En trevlig upplevelse som kund.

Mvh
J


“ Tack för den snabba och smidiga leveransen. Jag kommer att rekommendera er site både i och utanför min scoutkår. ”
“ Stort tack för det snabba svaret och tack för att ni sänder mig en ny tallrikslåda. Jag vill bara passa på och berätta att jag upplever kontakten med er som mycket positiv. Ni håller en mycket hög servicenivå och det uppskattas verkligen. ”
“ Tack så mycket, fin service! ”
“ Thank you very much! I received the goods earlier than expected and in time for the weekend... much appreciated! ”
“ Jeg vil lige sige, at vi allerede har modtaget turbo teltet. Virkelig fin service, som jeg takker mange gange for. ”
“ Mottaget och klart idag. Tack för god service! ”
“ Tältet var jättebra, lätt att sätta upp! Det stod uppe i 5 dagar i regn och blåst men stod emot jättebra. ”
“ Jag har hämtat det beställda tältet och slagit upp det i trädgården. Jag kan bara berömma dig (och tillverkaren!) för kvalitén. Jag är mycket nöjd. Jag har ett liknande men det når inte upp till det här från dig. ”


 
OK. Då förstår jag. Jag återkommer nästa år då och tittar vad ni har.
Tack för din kundvänliga handläggning.

Mvh
Ingmar



Tackar för ett vänligt bemötande i sann affärsanda
Håkan
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Friluftsvaror Intrade [mailto:info@friluftsvaror.se]
Till: "Håkan"
Ämne: Re: Reklamation
Du kan hämta ut en ny tältduk. Personalen är underrättad.
Detta är handlagt som en good-will och inte som en reklamation.
Hälsningar



----- Original Message -----
From: "Mårten"
To: <info@friluftsvaror.se>
Subject: Vandrarkänga Björn
> efter att jag slitit ut mina gamla Timberland kängor köpte jag ett par
> "Vandrarkänga Björn" hos er i somras, Jag är jätte nöjd och kan konstatera
> att mina nya kängor är varmare och bekvämare än de gamla, och de är
> dessutom jätte bra att använda till långfärdsskridskor.
> Tack
> Vänliga hälsningar
> Mårten Ohlsson-----



Hej Bill,
Jeg modtog varerne i går. Jeg håber så blot at i har modtaget pengene - hvis ikke så giv mig besked.
Tak for overordentligt god service!
Mange hilsener
Erik



-Tackar för service, köpet av grytorna räddade min söndag med picknick, priset på resten är synnerligen konkurrenskraftigt har jag tagit reda på.
Mvh Bo Andersson



Jättetack för hjälpen och snabbt svar! Allt framme på onsdag, fantastiskt!
Hälsningar
Bengt Zakrisson



Hej, ville bara säga tack för en supersnabb leverans och bra varor! :) Toppennöjd.
 Hälsningar,
 Pia, väsby



Hej!
 
Tack för den snabba servicen med det nya tältet, det uppskattar jag mycket, det kom redan på måndag och det var verkligen snabbt .
Jag är nu helt nöjd med köpet för det är ett mycket trevligt tält.
 
 Rune


Tusen tack!
Samtidigt tråkigt att höra om Postens sätt att xxxx..
Ni har fått en ny trogen kund med den servicegrad ni har visat upp.
Med vänlig hälsning
Morgan
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Friluftsvaror Intrade
Till: Morgan
Ämne: Re: Meddelande/Beställning
Ok - tappade tråden.
Vi skickar Trangiaköket som kompensation.
Bordet vågar vi inte skicka eftersom Postens xxxx



Tack för bra varor och en snabb leverans.
Mvh Susanne
----- Original Message -----
From: "Friluftsvaror Intrade"
Subject: Re: Meddelande/Beställning



Hejsan!
Tack för snabb hantering av min reklamation, jag har både fått pengar och extra tak till mitt turbotält!
Ha en fortsatt bra sommar!
Mvh / Anne Virsunen
...kul med positiv feedback - värmer.
hälsn // Bill



Subject: Re: Meddelande/Beställning
Hej!
Jag vill framföra mitt tack för er goda service och mycket trevliga bemötande.
Jag hade missat minimibeloppet när jag gjorde min beställning och fick sedan ett mail från er.
Därefter ringde jag till er Malmö butik och blev mycket proffsigt, vänligt omhändertagen och bemött med hög servicegrad.
Så nu kan jag säkert sova varmt och torrt i tältet om 14 dagar. :-)
Med vänliga hälsningar
Gabriel



Hej
Skoene er nu velankommet. Tak for god service
Hilsen
Karsten
Fra: Friluftsvaror Intrade [mailto:info@friluftsvaror.se]
Til: Anette & Karsten Aarestrup
Emne: Re: Fejlproduceret Häglofs sko
Hej
Vi skickar ny Craig till nedan adress såsom postpaket.
Hälsningar
Bill



helt reko ni är , ni kommer rekommenderas!!!
Hej och tack för det.
Liten present medföljer.
Hälsningar // Bill
----- Original Message -----
From:Simon
To:ta JavaScript för att se den.Friluftsvaror Intrade
Subject: Re: Meddelande/Beställning
Hej självklart vill jag ha ryggsäcken ska iväg på några veckor...  dock tycker jag att jag borde få rabatt? eller skicka med en present?
Det är aldrig för sent att rätta till fel...
mvh Simon
info@friluftsvaror.se>:
Hej
Förlåt, men något gick snett hos oss. Din inbetalning som erhållits,
har av misstag inte prickats av på vår ekonomiavdelning.



Japp då har tältet anlänt, jag åker ut på landet och provar att sätta upp det innan jag åker på utställning med det..... *ler*
Tack och ha en bra sommar
Yvonne
 
ps just nu är även kartongen till nytta och glädje för mina 2 dv.pinscher leker tittut i den ds



Hej
Jamen det tycker vi förstås är en helt klart ok deal!! Vi tackar för
trevligt bemötande och kan naturligtvis varmt rekommendera er till våra
vänner. Det är många som har kommenterat vårt fina och framförallt
lätthanterliga tält, det är fint för att det är vinrött och inte blått som
alla andra har. Så vi är verkligen såååå nöjda med det (förutom de små hålen
förstås!).
Ett stort tack än en gång!
Med vänlig hälsning
Ulrika J
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Friluftsvaror Intrade [mailto:info@friluftsvaror.se]

Till: Ulrika J
Ämne: Re: Visent Turbo Tält
Hej
Otur.
Hoppas ok om vi skickar
1. Spinnakertejp i röd färg och
2. Ett vitt yttertak u. kost. (se hemsidan).
Hälsningar
Bill
Friluftsvaror Intrade AB
----- Original Message -----
From: "Ulrika Johanson"
To: <info@friluftsvaror.se>
Subject: Visent Turbo Tält
Hej!
För en tid sedan beställde vi ett vinrött Visent turbo-tält per telefon från
er som vi fick den 21 juni 2010. När vi satte upp det för första gången så
upptäcker vi ca 6 små hål…



Hej själva.
Tack för snabb leverans och utmärkta grejor.
mvh
tk



Hej!
Vi får tacka för mycket bra service och hjälp, kommer att rekomendera er till vänner och bekanta
 //Janne
 
From: info@friluftsvaror.se
Subject: Re: Meddelande/Beställning

Hej
Då skickar vi ett golv för 14 p lavvu och segeltejp.
Tack för tillmötesgåendet.
Hälsn // Bill



Hej!
Tusen tack för all hjälp! Ni har verkligen varit toppenbra!
Hälsningar
Charlotte

From: info@friluftsvaror.se
To:
Subject: Re: Meddelande/Beställning



Hej
Alla uppgifter hittar Du här nedan.
Hälsn // Bill
Sändningsnummer :  6324XXXXX
Sändningsreferens :
Tack för snabb och bra service!
/Morgan


 

From: info@friluftsvaror.se
To: sorbel
Subject: Re: Meddelande/Beställning
Date: Wed, 1 Dec 2010 07:44:58 +0100
Hej
Går iväg idag med DHL.
Har bett expeditionen att maila försändelsenummer och hämtplats.
Hälsningar
Hej,
Reflexgolvet är skickat till er men av något skäl gissar jag att ni inte
blev aviserade om att ni kunde hämta ut paketet. DHL skickar automatiskt
ett sms när paketet är redo för uthämtning. Tyvärr ser jag nu att det är
på väg tillbaks till oss eftersom det låg mer än två veckor på
utlämningsstället. Vi skickar nytt, men jag vill gärna bekräfta
mobilnumret först. Den gamla sändningen var registrerad på xxxx-xxxxx
stämmer det?
Kul att höra om tältet! (även om det kanske inte var idealt
semesterväder för er.)
>> Bokföringsdatum  11-06-17
>> OCR/Meddelande  reflex tältgolv avs. Svenne Larsson"
>>
>> PS/ Kan som kuriosa meddela er att vi med vårt VERONA-tält som vi
>> nyinpregnerade i våras, klarade Köpenhemans värsta regnoväder på 400
>> år. Det kom 150 mm på några timmar. Lite läckage i sömmarna under
>> fönstren och längst ner bara och det får man väl säga är godkänt i
>> sådana väder.....*L*
>> /Svenne och Christina



WOW!!!!
You are amazing!!! thank you so much!! this is wonderful!!
hugs and kisses.
Kristin
 
From: info@friluftsvaror.se
To:
Subject: Re: Meddelande/Beställning

Dear Kristin,
We will send you a better tent that is more expansive and top quality. You can throw away the other one - but spare the floor - we think it will fit the new one.
B Rgds // Bill



Hej, Tack igen!!!!
var väl inte så jag menade  ville meddela mej att det krånglar men är
jätte tacksam för Er service!!!
Tack igen
Nina
----Ursprungligt meddelande----
Från: info@friluftsvaror.se
Datum: 2011-08-03 08:49
Till: "Nina Andersson"
Ärende: Re: Re: Re: Meddelande/Beställning
Hej - märkligt.
Vi skickar det Dyrare One Touch där Du skall slippa problem.
Hälsn // Bill



Tack för en mycket snabb affär av ryggsäcken som ja beställde av er,är mycket nöjd av varan.Mvh  Per Ekberg



HÄRLIGT!
Tack för snabbt svar och Ha en Härlig Dag
Anders
HÄGGENÅS

Den 12 okt 2011 08:05 skrev "Friluftsvaror Intrade" info@friluftsvaror.se>:
Hej
Den är skickad 10/10-11. med DHL till seviceställe Time, Häggenäs, Strömsundsvägen 9.
Tyvärr har vi stavat Ditt förnamn fel "Andreas" istf Anders.
Hälsningar
Hej igen
Nu har allt kommit.
Sporkarna kommer till nytta.
Tack för snabb och bra hjälp!
MVH
Anders



Detta är en förfrågan via https://www.friluftsvaror.se/
Var i dag hos friluftsliv på krokslätts torg Mölndal, där skulle jag köpa pjäxor o skidor för att "köra" hund med.
Den servicen som jag fick uppleva är värd sin vikt i guld, mycket hjälp och kunskap, trevlig personal.(Inte ofta man träffar på sådana människor)
Sådant ser man inte idag, nu vet jag vad vi ska gå och handla för oss när vi är ute och rör på oss.
Otroligt!
Tacksam och nöjd kund!
Med vänlig hälsning
Caroline
Återkommande kund



----- Original Message -----
From: "namir"
To: "Friluftsvaror Intrade" <info@friluftsvaror.se>
Sent: Saturday, March 03, 2012 10:26 AM
Subject: Re: Friluftsvaror:

> Hej igen
>
> Först vill tacka er för den fina service man får via mail att ni svarar så
> snabbt.Jag hat handlat många gånger på nätet det är inte många som har den
> här fina servicen
> Det vore jättebra om ni kunde skicka detta då till Jörgens Butik ombudet
> för DHL för den andra P&B tur butiken ligger längre ifrån mig
>
> Mvh Namir